S piškotki si pomagamo pri zagotavljanju storitev. Z uporabo naših storitev se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke. Kaj so piškotki?
IP telefonija
V sodelovanju s poslovnim partnerjem Infomedia d.o.o., vam znižamo stroške telefonije, opravimo prehod na  IP telefonijo in ponudimo visoko funkcionalne IP PBX telefonske centrale kot najem ali nakup. Storitve so inovativne in pisane na kožo strankam in vam zmanjšajo stroške tudi do 50% in več. Od tega vas loči le en klic.

Kaj lahko pridobite z njihovimi storitvami?

  • Lahko vam odpremo lastne telefonske številke v več kot 5000 mestih po vsem svetu. Kar pomeni, da vas vaše stranke kličejo na lokalno številko neke države, vam zazvoni telefon v Sloveniji ali kjer se nahajate, edini strošek je mesečna naročnina na telefonsko številko. S tem znižate stroške vašim strankam in vzpostavite lokalno prisotnost v neki državi, kot da imate tam poslovalnico. Oglejte si cenik mesečne naročnine na telefonsko številko.
  • IP telefonske centrale se zelo drage, cene se vrtijo od nekaj tisoč € naprej, odvisno katere kupite (Cisco, Avaya, Siemens...). Pri nas vam kot prvi v Sloveniji ponujamo gostovanje telefonske centrale za mesečni znesek. Idealno za mala in srednja podjetja, ki uporabljajo Geocentrex ali IP centrex, ter želijo imeti vso funkcionalnost dragih IP telefonskih central, ne želijo pa zapraviti veliko denarja za vzpostavitev sistema. Oglejte si funkcionalnosti, ki vam omogoča naša IP telefonska centrala.
  • Mobilnost. Telefonske klice je mogoče sprejeti kjerkoli, kjer imate internetno povezavo. Za to se lahko uporabi IP telefon (od 60€ dalje), računalnik ali kar mobitel. Mobitel aparati proizvajalca Nokia, serija E, imajo že vgrajenega klienta za IP telefonijo, za ostale mobitel telefone se namesti programska oprema. Tako lahko z mobitel aparatom opravljate klice brezplačno.
  • Nadzor nad klici. V kateremkoli trenutku si lahko ogledate statistiko vseh klicev v podjetju. Lahko se zablokirajo klici na določene številke.
  • Klicni center. Centrala omogoča napredne funkcionalnosti klicnih centrov. Kar pomeni določanje predpon za posamezne produkte tako, da agent takoj ve na katero številko je stranka klicala. Možnost prenosa obstoječih 080 številk. Cenejše tarife 080 kot pri Telekomu in popusti na količine dohodnih klicev.Čakalne vrste za dohodne klice in lokacijska neodvisnost agentov,  agent potrebuje samo internetni dostop. Klic se lahko proži iz uporabnikovega CMS-ja ali Outlooka. Poudariti je potrebno, da lokacija klicateljev ni pomembna. Zaposleni lahko kličejo od doma ali kjerkoli je internet.
  • Čakalne vrste: V primeru velikega števila dohodnih klicev lahko uvedete čakalne vrste in agente, oz. zaposlene, ki klice sprejemajo. Centrala pa omogoče celotno analitiko sprejemanja klicev, kateri agent je največ sprejemal, kdaj je bila špica klicev itd.
  • Enostavno odpiranje internih številk. Interne številke se pogovarjajo med sabo brezplačno in ne glede na lokacijo, kar pomeni, da lahko na enostaven način povežete oddaljene lokacije, ne glede na državo. Vse kar potrebujete je internetni dostop.
  • Svetovanje. Lahko preučimo vaš obstoječi telefonski sistem in vam priporočamo najbolj ugodno možnost za prehod na IP telefonijo.

Ker je naša ponudba zelo pestra, vas naprošamo za termin, da se oglasimo pri vas in vam predstavimo IP centralo in naše storitve na vaši lokaciji, saj je prenosljivost in enostavnost uporabe glavna prednost IP telefonskih central.